joi, 4 octombrie 2012

C.V or not C.V

Cand barbatului care iti place, nu te place pentru ca  ii plac doar femeile care arata ca niste prostituate ( si probabil si sunt, cu juma´ de norma) , atunci fii fericita ca nu esti genul lui.

Eu is obsedata de o chestie , trebuie sa-i cunosc bine cv-ul unui barbat inainte sa ma leg la cap cu el...la modul ca nu stiu , poate ca par o distrusa dar `pana mea` daca tipul inainte s-a intalnit doar cu `little miss prostitute` sau mai rau cu tipe care nu se spalau pe cap sau `eu stiu` ce alte  personaje negative , eu nu-l mai vreau. Adica oricum m-ar pune tare pe ganduri treaba asta...probabil m-as spala si mai des pe cap :))

Deci totusi : este normal sa gandesc asa? Mi-am intrebat cateva prietene, am obtinut pareri pro si contra...dar macar m-am mai linistit la gandul ca si altii impartasesc aceleasi credinte.Oare barbatii isi pun intrebari de genul asta ? Oare pe cati dintre noi ne intereseaza trecutul unei persoane? Suntem nebuni? Nu ar fii mai normal sa ne axam doar pe prezentul unei persoane?

Un comentariu:

  1. Uite ca exista cel putin un barbat care studiaza atent trecutul respectivei dudui. Eu o fac pentru ca faptele si actiunile ei, din trecut, ma fac sa o cunosc si sa o inteleg mai bine.

    Exista si teoria conform careia oamenii se schimba si evolueaza si "a da vertictul" cuiva pe baza trecutului nu e tocmai corect. Poate el tocmai a descoperit adevarata femeie la tine si in acest caz toate experientele anterioare deja nu mai conteaza.

    Banuiesc ca o solutie ar fi undeva pe la jumatate.

    RăspundețiȘtergere