marți, 13 ianuarie 2009

si erau niste " controlori"


Cum era eu sa uit de preaiubitii controlori..."cei mai iubiti dintre pamanteni ";))...Aceste personaje se regasesc si in 43-ul meu si misuna de regula intre ora 9 si 11 cand esti prea grabit sa nu intarzi la cursuri si uiti sa iti iei "beletul"pt ca ajungi in statie exact cand autobuzul "da sa plece" sau intre ora 18 -18 jumate, cand nu mai ai de unde sa-ti cumperi, pentru ca a inchis tanti de la chioshcu' de ziare...
De obicei le place lor sa urce de la Electro sau de la Mecanica...La Electro sunt oameni cumsecade.Te lasa sa-i observi in timp util sa poti sa si cobori...fraier sa fi sa te prinda la Electro ;))Dar la Mecanica....la Mecanica incep siretlicurile...se camufleaza,ba chiar opresc autobuzul la mijlocul statiei ,ai zice ca vezi scene din "politzia in actiune" :))
Sunt convinsa ca pe fiecare dintre noi ne-a prins macar odata controlorul ...pe mine de exemplu m-a prins de doua ori : prima oara cand eram mai tanara si veneam de la un "date " cu un "coate goale" care nu mi-a platit sucul cu toate ca el ma invitase,ploua tare afara si deci am luat autobuzul FARA SA AM BILET(pe vremea aia imi placeau sporturile extreme) .
Mai! si cu o statie inainte sa cobor si eu m-au incoltit :-o si erau multi si eu eram singura fraiera pe care au gasit-o fara "belet".
In sfarsit!am coborat pentru a negocia soarta mea in statie,am inceput sa fac pe victima(tipic) sa ma plang ca mi-era frig si ca am fugit repede dupa autobuz ca sa nu stau in ploaie iar reactia unuia a fost foarte dubioasa : si-a scos piciorul din pantof ,mi-a aratat ciorapul ud si mi-a spus"las ca si eu stau de 2 ore in ploaie"
ce sa mai zic? cred ca puteam trai toata viata fara sa vad aia...dar daca omul a tinut neaparat sa sa imparta "his dirty little secret" cu mine :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu