miercuri, 17 iunie 2009

“We’re gonna' have a gay all time”

…si nu! nu fredonez coloana Sonora a mult vizionatului desen animat, cu toate ca imi place.

Cati prieteni gay ai? Sau hai sa nu zicem prieteni ….cunoscuti ,vecini,colegi…irelevant!
Ideea e ca sigur ai cel putin unul,eu mai am inca 3 -4 ,x mai are doi si uite ca din 100 de oameni 1 sigur este gay.
Acum probabil exagerez nu vreau sa o dau in statistici pt ca nu sunt documentata si nici nu vreau sa fac nici un fel de recensamant al persoanelor cu “alte orientari sexuale “.
Oricum abordez acest subiect pentru ca ma ingrijoreaza foarte mult in ultimul timp .
Inainte sa reflectez mai mult in acest sens aveam o atitudine relativ pozitiva sau mai degraba pasiva.
Nu ma interesa cine cu cine se iubeste atata timp cat se simte ok in pielea lui si nu ma afecteaza pe mine in niciun fel acest lucru ;))cred ca majoritatea reprezentantelor sexului feminin au aceasta atitudine .DAR OARE NU MA AFECTEAZA?
Masculii in schimb sunt extreme de iritati ,indignati cu toate ca nu prea ar avea de ce ,pt ca la urma urmei ;)) NOUA,femeilor ni se fura barbatii…noi avem mai putine alternative si optiuni odata cu”inmultirea” lor !
Deci sexul masculin(hetero ) chiar ar milita pentru extinderea fenomenului daca ar merge pe principiul “more for me”.
Din pacate nu e nimic amuzant aici !
fenomenul se extinde mai ceva ca gripa porcina ,ceea ce ar trebui sa ne dea de gandit.... cum o sa fim peste 50 de ani?
asa ca mamicilor evitati sa le mai puneti agrafe in par baietilor pentru ca cine stie :-s
din ce am vazut eu si am studiat pe viu sa zic asa...i-am impartit pe baietzandrii astia in 3 categorii:
TRAVE: ei prezinta clar o tulburare de personalitate,generata mai degraba de dorinta de a fi femei decat de dorinta de a face sex cu un barbat.
AFEMINATII: de regula au un comportament destul de dubios cu anumite iesiri,tulburari de comportament care clar au fost cauzate de eu stiu ce abuzuri in copilarie.
DUBIOSII: astia ma ingrijoreaza cel mai tare pe mine.pt ca sunt extrem de normali,masculini frumosi,neabuzati .pur si simplu nu simt nici o atractie fata de femei ceea ce ma pune pe ganduri.

haideti sa ne gandim cum sa oprim transformarea acestor baieti...pt ca intr-un fel sau altul parintii,colegele care nu i-au bagat in seama pt ca aveau cosuri sau vecinul pedofil i-au determinat sa aleaga acest drum nefiresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu