miercuri, 16 mai 2012

Fara titlu

Dumnezeu are intotdeauna grija de mine, nu stiu ce am facut sa merit asta...dar asa se intampla...EL imi ia sau nu imi da intotdeauna anumite lucrurile pe care le vreau ...eu stau bosumflata...dupa care tot el imi demonstreaza ca acele lucruri nu eram bune pentru mine si atunci sunt recunoscatoare si ma simt usor prost ca am fost atat de incapatanata si capricioasa.

 In orice caz am invatat sa ma las purtata de vointa lui si de semnele pe care le primesc. Foarte mult timp mi-am ignorat intuitia, acum am invatat sa o ascult si sa-mi urmez sufletul in aproape orice fac.Cateodata am impresia ca nici eu nu stiu exact ce vrea sufletul meu...incerc sa-l cunosc...incerc sa ma descopar pe cat posibil,dar cateodata ne este greu chiar si noua insine sa ne deschidem in fata noastra si atunci cum sa avem pretentia sa cunoastem alte persoane, sa patrundem in substraturile lor,sa-i intelegem si sa-i iubim...e greu, e aproape imposibil.

 M-am indragostit de un barbat,el nu s-a indragostit.Dar sunt fericita pentru simplul motiv ca nu am mai fost capabila sa ma las incercata de sentimente de genul asta de foarte mult timp, credeam ca nu mai sunt in stare, ca nu mai sunt suficient de puternica.Din pacate nu sunt suficient de slefuita sa merg mai departe caci adevarata iubire trebuie sa fie neconditionata ,sa nu ceara nimic inapoi, ori eu astept semne, astept ca sentimentul sa fie reciproc.Inca ma las condusa de orgolii si in conditiile astea nimic nu mai e frumos.

 Nu cred ca sunt pregatita pentru dragoste...credeam ca sunt dar nu sunt.Daca nu te-ai iubit din totdeauna, procesul `indragostiri` de tine e unul destul de dificil si lung...de cativa ani incerc sa ma descopar si sa ma iubesc asa cum sunt...sa-mi accept defectele,sa constientizez ca fac greseli si ca e omenesc...incerc sa fiu cat se poate de indulgenta cu mine asa cum sunt cu altii...m-am imbunatatit dar e foarte greu, fiind o persoana care pica foarte usor in depresii, cateodata am impresia ca tot ce am cladit in interiorul meu pana acum, se naruieste la primul esec .

Asa ca mi-e imposibil sa ma daruiesc cuiva in totalitate cand eu sunt inca in constructie :) . Sunt o persoana slaba( spiritual nu si fizic :)) ) dar am incredere ca pot deveni mai puternica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu