vineri, 25 martie 2011

Vampa sau singura?

Dragi gagici,ca sa ai succes in ziua de azi,trebuie numaidecat sa arati ca o stoarfa...faceti testul daca nu ma credeti...imbracati-va normal si decent,nu se uita nici dracul la voi,va spun de pe acum...umblati cu tatele pe afara si sa-i vezi ce misuna atunci...trag la voi ca mustele la cacat.
Si bineinteles ca multe dintre noi suntem slabe de inger si ne complacem in situatia asta...
Declar pe proprie raspundere, ca nu am de gand sa-mi bat joc de mine doar ca sa ma placa `un caraflocea`...mai bine singura,dar cinstita...cinstea si onoarea oameni buni,nu ti-o ia nimeni =)))dar n-o spun de doua ori.
Barbatii nu apreciaza frumosul...barbatii reactioneaza doar la vulgar...si cu cat primesc mai mult vulgar...cu atat mai greu e sa ajungem la normalitate...in definitiv trebuie sa spun ca e vina noastra.
Cel mai tare ma amuza unele fete, practic sunt mai mult dezbracate decat imbracate...mereu cu atitudine de vampe...SEX scrie pe fruntea lor...si apoi se intreaba `de ce vor barbatii astia numai sa mi-o traga?Eu sunt fata buna; cinstita si devreme acasa´.Apai atunci ai mari dificultati in a te exprima.Ambalajul face prima impresie...

3 comentarii:

  1. Punctat bine... sa-ti dai o cafea si o tigara, ca meriti :))

    RăspundețiȘtergere
  2. oooo cred ca esti singurul care a citit...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut intermediar... deci, daca acea persoana nu esti tu... inseamna ca sunt al doilea :)

    RăspundețiȘtergere